Alle antwoorden op jouw vragen.

Heb je vragen over ons initiatief of de Kapotjesmarkt-collectie? Je mag ons steeds contacteren, maar neem eerst een kijkje naar onze FAQ.

Hoe kan ik de merchandise kopen?

De merchandise is in beperkte oplage verkrijgbaar via onze webshop. Houd onze kanalen in de gaten voor updates over beschikbaarheid van de merchandise.

Tot wanneer kan ik bestellen?

Je kant tot 2 juni bestellen en afhalen in café ’t Veer.

Kan ik mijn bestelde producten laten leveren?

Nee, je kan enkel jouw gekochte producten ophalen in café ’t Veer, Hoogstraat 2 in Schellebelle

Waar kan ik mijn bestelde producten afhalen?

Je kan de bestelde kledij afhalen op 13, 14 en 15 juni tijdens de openingsuren in café ‘t Veer, Hoogstraat 2 in Schellebelle

Kan ik betalen bij afhaling?

Nee, je kan enkel online via onze webshop de bestellen en betalen. Enkel betaalde bestellingen kunnen worden opgehaald. Zodra je online jouw bestelling hebt betaald ontvang je een orderbevestiging.

Hoe kan ik de juiste maat raadplegen?

Bij elke trui of t-shirt kun je een maattabel vinden van de trui of t-shirt. We raden aan om dit zeker na te kijken en te meten. We nemen geen kledij terug!

Nemen jullie aangekochte kledij terug?

Neen, alle kledij wordt op pre-orderbasis verkocht en kan niet worden geretourneerd. Zorg er dus voor dat je jouw maat controleert voordat je een bestelling plaatst.

Wat gebeurt er met de opbrengst van de merchandise?

Een deel van de opbrengst wordt gedoneerd aan gezinnen die financieel niet in staat zijn om de kermis te bezoeken.

Wat is het exclusieve Kapotjesmarktbier?

Het Kapotjesmarktbier is gebrouwen door Dok Brewing Company en is in beperkte oplage verkrijgbaar via onze webshop en tijdens de Potjesmarkt.

FAQ